Det var -26 grader idag.. Hjälp!

Jag måste faktiskt säga att mamma väckte mig nio. Jag kanske inte gick upp direkt, men jag var vaken. Men då hann jag inte blogga, så jag skriver nu, som jag brukar en på morgonen en på dagen och en innan jag sover. Det är ganska bra. Mina kusiner kommer hit idag. Dem bor i Uppsala, det är bara pojkar. I dag åker min ända tjejkusin hem. Jag vet inte vad hon skulle göra men det är inte upp till mig. Så varför ska jag igentligen bry mig.
Det var verkligen kallt idag i backen. Minus tjugosex grader. 1Så kallt var det vid parkeringen. Men på toppen var det bara minus elva. För där lös solen på. Iallafall, ja det finns igentligen inte så mycket mer att skriva och om jag hade en sladd man kan ladda upp bilder med. Om jag hade med en sådan kunde jag ju ha laddat upp mina bilder jag fottat. Men det går inte dirket nu. Så jag får kolla på vinter bilder på google. Man får säga att  jag verkligen älskar google. Det är så bra men asså då är det inte direkt jag som har tagit bilderna. Det är de tråkiga men jag letar upp några fina, bilder.

10 minuter senare:
Hittade inga fina ,)



Kommentarer
Postat av: Anonym

mimmi??

2009-12-29 @ 19:33:58
Postat av: linn<3

Skita mcgrill vad kallt! Har e det typ 30+ grader i skuggan!!! Kan man vara ute i 26- borde man inte typ fa istappar i nasan?? <3 puss pa dig!

2009-12-30 @ 15:22:01
URL: http://truefulltrust.blogg.se/
Postat av: Anonym

mimmi? kallas du det?

2009-12-31 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0