Jag är inte morgon pigg ,okej?

emm, jag kanske inte skriver klockan 8-9 som jag sa att jag skulle göra igår. När jag skulle gå upp ''jätte'' tidigt för att åka skidor. Jag gick upp för kanske en halv timma sedan. Men jag blev väckt halv 8 för att mamma ville se om jag skulle med till skidbacken. Men jag stannade hemma. Men mamma och pappa kommer snart och hämtar mig och min syster, så när vi är klara kan vi åka i väg. Men min syster är sjuk eller vad man nu kallar det så jag vet inte om hon ska med. Min katt är typ livrädd för rör mockaren, han går fram å tillbaka från dörren. Hhaha, han måste väll se vad han gör. Hopplös katt asså. I nat runt fyra kommer min syster in för att hon behövde salva haha, och så hade jag fått sms från elli SÅ ELLI RING MIG NÄR DU SER DET ÄR!!!!!
Puss så länge .


Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

**



taack:)! vadå sådär?!:/.. joo de är fint!

2009-12-28 @ 11:18:47
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0