T ♥ E - 4-EVER


Han är så galet snygg. Asså han är så snygg. Det finns ingen snyggare en Taylor Lautner. Just nu är jag så avensjuk på taylor som är tsm med honom. Jag vill ha honom för mig själv, jag är käär. Verkligen käär. Han är så snygg. Han är galet snygg. Om vi var tillsammans:
1. Jag skulle verkligen vara med honom hela tiden
2. Jag skulle vara så kär, så att fjärliarna inte fick plats  i magen
3. Jag skulle svimma så fort jag såg hans vita tänder-
4. Jag skulle göra allting för att hålla vårat förhållande, bra
5. Jag skulle sjunga, hallelujaaah halleljuuujah : Jag fick min dröm kille :)
6. Åååååååååååååååååh han är så mycket snyggare en robert

Emma =  KÄR

Snälla säg att han ser det här och att han dissar Taylor för mig, och att jag skulle vara den lyckligaste tjejen i världen. Bara att det är drygt 10 år  i mellan oss ;)

INFORMATION OM MIN ÄLSKADE :

Taylor Daniel Lautner, född 11 februari 1992 i Grand Rapids, Michigan, är en amerikansk skådespelare. Han är mest känd från Twilightfilmerna, där han spelar Jacob Black, Bella Swans vän. Han kommer att medverka i de kommande filmerna New Moon, Eclipse och Breaking Dawn, där Jacob Black får en mer betydande roll i filmernas handling. Till en början var det inte säkert att Taylor skulle få spela Jacob även i resterande filmer, eftersom Jacob är betydligt mer vältränad och även längre i de kommande filmerna än i Twilight. Dock ville Taylor så förtivlat gärna ha rollen, att han tillbringade flera timmar om dagen på gym under en längre tid. Han lyckades då uppnå regissörens krav.

Taylor Lautner började som sexåring att träna kampsport på Fabiano's Karate School i Holland, Michigan. De följande åren blev han mycket framgångsrik. När han var elva år gammal var han rankad etta i världen för NASKA Black Belt Open Blanketter, Musical vapen, traditionell vapen och traditionella former. Han blev inbjuden att träna med världsmästaren Mike Chat, och när han var tolv år vann han tre guldmedaljer i junior-VM.

Taylor Lautners skådespelarkarriär började när hans kampsportsinstruktör övertalade honom att gå till en audition för en roll i en Burger Kingreklam. Trots att han inte lyckades särskilt bra, gillade han skådespeleriet så mycket att han bestämde sig för att försöka sig på en skådespelarkarriär. Snart pendlade han och hans familj mellan Michigan och Kalifornien, så att Taylor kunde gå på auditions. När Taylor var tio, flyttade familjen Lautner till Los Angeles, enbart för att Taylor skulle kunna satsa fullt ut som skådespelare.

2005 fick Taylor en roll i Fullt hus igen. Där fick han spela Eliot Murtaugh, son till Jimmy Murtaugh, som blir kär i Sarah Baker (Alyson Stoner). Han medverkade också i 3D-filmen På äventyr med Sharkboy och Lavagirl från 2005.

Taylor Lautner är också med i LA Hip Kids, en hiphopgrupp.

På MTV Video Music Awards 2009 var han prisutdelare i kategorin "Årets bästa kvinnliga video". Han steg upp på scenen ännu en gång under kvällen, då för att introducera den sista New Moon trailern innan premiären tillsammans med Kristen Stewart och Robert Pattinson.

Född 11 februari 1992 (17 år)
Andra namn Daniel
Aktiva år - idag
Webbplats taylor-lautner.com
Betydande roller Jacob Black i Twilight


Filmer :

  • Summerland - To thine self be true (2004)
  • The Bernie Mac Show (Två avsnitt 2003-2004)
  • My wife and kids - Class reunion (2004)
  • What's new Scooby Doo?(Två avsnitt 2005)
  • På äventyr med Sharkboy och Lavagil(2005)
  • Duck Dodgers (Två avsnitt 2005)
  • Danny Phantom (Tre avsnitt 2005)
  • Fullt hus igen (2005)
  • Love inc)
  • He's a bully, Charlie Brown (2006)
  • Twilight (2008)
  • My own worst enemy (Sju avsnitt 2008)
  • The Twilight Saga: New Moon (film) (2009)
  • Valentine's day2010)
  • The Twilight Saga: Eclipse (film) (2010)
  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0