TJAFAN ♥

Jaa, jag har inte direkt orkat. Jag är så bra, ja vet. Idag var jag först med hedda i stan, och köpte alla kompisars och mammas julklapp. Det kommer bli grymt. PÅ tunnelbanan så var det två fullisar som började prata med oss. Och det var en kille som spelade gitarr på tåget! Och fullisen typ knuffade till hedda och bah: - Jag älskar musik. Såg ni idol. Det var så bra att erik vann. Jag baH: MM...
herregud, hedda bara satt där och typ gjorde ingenting. Men sen så, var vi i centrum. Med elli, sen har vi varit hos mig och haft mysigt. Hedda och gått och Linn är här. Ikväll ska ja vara med elli, linn, hedda, & frida. Narre asså. Jag längtar till julfesten. PÅ ELVERKET! as roligt. jag längtar så grymt mycket...
Men jag tror jag ska gå nu men ni får ha en sådan bra lördag kväll. Jag hör av mig när jag kommer hem.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0