Fredagen den 13

tjena, mellan bena alla människor!(Det är typ två st men what ever.)

Min dag har varit sådär pga. att det är den 13:e.
Jag var iskolan och fick en pingisboll på munnen. Hhaha, tack Eric, Erik eric jag vet inte hur han stavas hihi. Jag har haft lite otur, i bland i dag. Efter skolan så var jag med Linn, anni och Frida. Det var narre asså. Jag har blivit verkligen grymm på spanska! as najjs. Idag hade vi förhör, och jag fick frågan: Dónde esta madrid ( var ligger madrig);), jag bah: Madrid esta en el centro del país ( Madrid ligger .... något hhaa :) Mhoho. Jag är så bra på att översätt verkligen!.
  Nu kommer lite bilder såklart :) Det är lite mat och sådant.

world's best boss mug cake by debbiedoescakesKanske inte mat. Men det är en tårta :)

spaghetti cake by debbiedoescakes och då är det här också en tårta?

purple pt cruiser cake by debbiedoescakesBiiiiiiiiiL

chucky  cake progress shot by debbiedoescakesheart and cupcakes display by debbiedoescakes AMohhahaha

rusty mater cake by debbiedoescakesCars cake by debbiedoescakes1st birthday elephant cake by debbiedoescakespug cake  by debbiedoescakessushi  cakes tray with "grass" by debbiedoescakesDiapers cake by debbiedoescakes

FAVORITER :::

hello kitty cupcakes by debbiedoescakes 
hello kitty cupcake toppers by debbiedoescakescoach signature stripe tote cake by debbiedoescakeshotdog:hamburger cupcakes by debbiedoescakes

ANDRA BILDER :



Pööösss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0