I'm on a boat!

Idag har jag varit i skolan. ( såklart) Sedan så var jag med ellie, linn, mika & solklart NIKI. Vi satt och pratade och sådant. Jag hade prov i dag. Det kändes bra, men man vet ju liksom aldrig. Efter det så åkte familjen in till stan och åt med släkten. (Pappas sida) Sen åkte vi och såg på teater. Det var narre. Vi hade as roligt. Mina kusiner är bäst liksom.
Så nu sitter jag hemma, efter ett hemskt spanska prov. En lång teater och massor med andra saker i hjärnan. Jag har varit frånvarande idag. Jag vet. Imorgon ska typ Niki och mika sova här. Jag skulle gått på en fest men jag vill häldre vara med bästavänner. Kompisar går liksom för allt i hela världen. Jag har inte så mycket mer att skriva. Nästan ingenting. Men jag ska vara inne på facebook nu....<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0