Palla?

Hejsan, jag vet inte men jag har typ sömnbrist. Jag sov typ på svenskan i dag. Hin läste så jag passade typ på?`
-.- Jag blir så trött hela tiden och jag sover typ bort hela helgen. Det är något som händer med mig. Jag har varit med fia och hedda idag, vi var hemma hos mig. Hedda masserade oss och så satt vi och pratade och snackade lite;) Det var mysigt, lyssnade på musik och sådant. Jag ska plugga snart, och sedan bada. Jag är så trött på skolan asså. Kan den inte bara bli lov så att jag inte behöver gå till skolan. Men på lovet blir det ändå jobbigt. Då åker vi skidor = Tidigit i skidbackarna. det blir inte kul. Men idag pratade jag och mika om hur mycket vi längtar efter jul lov. presenter.. Mihi, gud vad jag ska önska mig en dator då. En acer så klart. Det är en sådan dator jag bloggar på nu. Men dem äger liksom bajs. Jag önskar mig också örhängs ställ i hello kitty, vad man nu kan köpa det?, jag har ingen aning. Jag ska lägga upp lite bilder nu på min önskelista inför jul. Jag har allting planerat. Det är riktigt bra. Vad önskar ni er? 
Inte för att någon kommer svar.. men man kan ju alltid låtsas att någon gör du.

Nummer ett på önskelistan, är något jag måste ha för att överleva resten av mitt liv:



Nummer två i min önskelista är något jag måste ha så att det inte blir stökigt i mitt rum ^^ x2 :



och nummer tre är några saker man bara måste ha... Right?




Ska jag korta ner önskelistan ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0