Spanska är en plåga!

Hejsan, idag har jag varit i skolan. Jag har pluggat mycket till spanska provet i morgon. Jaaa, det får faktsikt som alla andra prov gå om det går. Jag orkar inte mer. Jag har pluggat hur mycket som helst. Men nu har jag sätt att andra som jag har tränat på är fel. Jag blev as arg. Så nu ska jag skriva allting en gång till. Och då ska jag kunna allt. Asså verkligen allt, men jag kan räkna till 99 det är enkelt. Klockan kan jag också. Men dem nya orden och ramsorna måste jag plugga in. Jag går och lägger mig halv tio och går upp sex. Då pluggar jag det sista. Och så får jag väl ta det som det går. Jag kan ju väldigt  mycket och allting kommer ju liksom inte med då är det bara jobbig att bara ha pluggat mycket på en grej. Men spanska är liksom en plåga asså vi har läxor. måndag och fredag. Vi måste plugga helg?. Det får man ju liksom inte. Det  är olaglig. Och hon tar övertid på lektionerna. Så att man kommer försent til dem andra lektionerna. Om vi inte har en halv timmas rast eller något sådant härligt. Jag vill bara har lov nu. Jag verkligen känner före. Hahha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0