Här kommer 10 meningar om mig! :D ( undra varför jag skriver detta, värsta privat)

1. När jag är ensam hemma, går jag runt i trosor och bh!
2. Jag älskar jag pilla mig i naveln
3. Jag brukar dusha 1 gång i veckan, på torsdagar efter fotbollen
4. När jag slutar skolan ska jag börja jobba ( tror jag)
5. Vi ska kanske skaffa en till katt
6. Jag är den ända i min familj som tar hand om vår katt
7. Jag älskar att äta ostbågar
8. Jag älskar att vara på mc donalds
9. Jag har aldrig haft vattkoppor
10. jag Har barn migrän!



April April



1. Jag har alltid kläder när ja är ensam hemma
2.Jag hatar att pilla mig i naveln äckligt
3.ja dushar 5 gånger i veckan
4. Jag ska gå gymnasium och högskola
5.Vi ska inte skaffa katt
6.Alla i min familj, älskar vår katt och alla tar hand om den
7.Jag hatar osbågar det är det värsta som finns
8. Jaa, men inte så mycket så att jag ÄLSKAR det
9. Jag hade vattkoppor på min 4 års dag typ..
10.Nej nej nej nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0