Home Sweet Home

NEJ, NEJ NEJ!
jag blir förbannad. Asså jag vill inte sitta inne. Igår gick jag utanför dörren som jag inte gjort sen i typ lördags.
Jag sitter här med streptokocker. Eller vad det nu heter. Jag måste ta tabletter stora som hus och min hostmedicin smakar inte gott. Ska plugga snart. Byta om osv. Jag gjorde klart mitt spanska arbete i går. Herregud. Kom ihåg att man får hitta på  ;)
That's just great. Igår fick man kp, jag var ute & fotade igår. Fick en as fin bild på en humla :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp den?

2010-04-21 @ 12:15:00
Postat av: felicia

fin blogg!

hur har du gjort din header?skulle bli tacksam för svar på min blogg

2010-04-21 @ 14:43:26
URL: http://tyypfelicias.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in här om du vill veta vem som ligger bakom bloggen FALSK SANNING:



http://holykirch.blogg.se/2010/april/ar-det-han-som-ar-falsk-sanning.html#comment



2010-04-21 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0