KRIMS & KRAMS?!

Hejsan, jag måste bröja med att säga att mitt bloggande är så kallat lågt när det är skolan. Idag var jag i skolan, det kändes bra att vara back on track igen. Men ändå fätt skönt hemma. Idag efter skolan var jag tvungegn att gå hem.SEGT?! Men jag bakade den ur goda kakan på inlägget nedan. SItter på mitt rum, och har idag fått 2 utbrott. Hoppas inte ''da mens'' Is on the way. Men men... Man får hoppas på det bästa. I morgon ska jag vara med mika och INGET kan hindra mig. Inte du heller pappsi. Jag har lackat dase idag. På att jag var tvungen att vara hemma. Så jag avreagerade mig på kakan. Smart eller vad. Får inte ens gå ut i kväll. Typiskt, men jag ska kolla på en film, snart. Ingen aning om vad den heter. Men jag skriver om den sen, innan jag ska kolla på min film. Men nu kommer en liten fråga till er. EN så kallad fredags fråga, kan inte vänta och se svaren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0