Sorry biatch;)

Ledsen, för en FRUKTANSVÄRD dålig så kallad uppdatering. Jag har varit trött orkade inte skriva. Har sovit med mika och, niki och vi var på en fest, där jag typ dog. nej haha. Men jag mika & niki sov hos niki, och vi somnade halv fem. gaaah! hemskt. Men jag var inte trött just då. Sen så sprang jag och NIKI EN MIL! Gud vad härligt det kändes efteråt. Det var riktigt najs. Sen var vi med Jeff erik, och paloma. Kvällen var galen. Men men.. Benjamin ramlade. Nerdgragna byxor. cyklar.blod, tider, brevlåda bandage m.m. Jag säger inte mer än så. Det går inte att förklara. Men i morgon, är det skola. Ussh, hate it.
Pussi
ciao!

Blont hår eller vad .D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0