Börjar min blogg bli tråkig?!

Jag märker hur ni läsare är där, och läser min blogg. Men det går neråt. Ni kommenterar aldrig, så jag kan aldrig svara. Ni, har aldrig en åsikt eller en fråga. Börjar min blogg bli tråkig?
Jag märker själv inte det eftersom det är sommarlov och jag inte vill sitta så mycket vid datorn. Men jag gör det för att hålla 2 bloggar i gång. Det är stressande. Jag bloggar på en fanblogg och denna. Fanbloggen är jag ensam på just nu, och jag håller på att få magsår.Nej inte magsår, men jag springer till datorn hela tiden. Jag går  upp tidigt så jag kan blogga och på kvällen brukar jag sitta från tio till tolv. Är min blogg inte rolig? Kan jag ändra på något. Kan ni hjälpa till och få igång min bloggning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0