Vad tråkigt man kan ha :D

SEXUALITET
[  ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[  ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[  ] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person.
[  ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[  ] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[x] Du är kär nu
[x] Du har sårat nån så de börjat gråta ( sålänge sedan)
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[  ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[  ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
x/] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. ( jag och niki skulle ha godis forbud)
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[  ] Jag har smygit ut utan lov.
[  ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel
[  ] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[  ] Jag har druckit alkohol.
[x] Jag kan inte svälja piller.
[  ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[  ] Jag tar mediciner mot depression.
[  ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[  ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[  ] Jag har vaknat gråtande.
[/] Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
[  ] Jag är längre än 170cm.
[/] Jag tycker att jag är ful
[x] Jag blir lätt brun.
[/]Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[  ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[  ] Jag har en tatuering
[] Jag är osäker över mitt utseende.
[  ] Jag har haft/har tandställning.
[ x ] Jag har glasögon/linser. ( båda)
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[  ] Jag har mer än två piercingar.
[  ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[] Jag har rymt hemifrån
[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ x ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[  ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[  ] Jag har barn.
[  ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[ ] Jag jobbar.
[ x ] Jag har somnat i skolan/jobbet
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ / ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats ( hahah stulit vet jag inte. men när ja gick i  typ 3:an stoppade jag en lego bit i fickan utan att tänka på det.
[  ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[/] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[  ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats


Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är en bra sak att göra när man har tråkigt (Y):P Bara bra :) Har du fint väder där du bor :)<3

2010-08-06 @ 20:57:10
URL: http://ebooas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0