SVAR TILL ER :

När började du blogga? - Jag började blogga i November 2009, vilken datum vet jag ej bara sådär
Började bloggen som en fotoblogg? - Min blogg började som en töntig, foki inspererad blogg. Jag visste typ inte va en kamera var
Är canon kameran svår att hantera? - Nej,det är en simpel kamera, men jag tyckte det va svårt att fatta hur man tog av blixten!
Vad hade du för kamera innan du fick din systemkamera i julklapp? - Canon s90 :)
hur fick du skugga bakom bloggen? - http://bloggstyle.se/2010/december/skugga-runt-bloggen-wrappern.html#comment
hur lång är du? - Frågade mig själv samma fråga idag , men jag är runt 1.65
har du många vänner? - Jag  umgås bara med dem jag verkligen litar på, och älskar. Jag har vänner så jag klarar mig. Jag vet inte var gränsen för få vänner går ;)
Är du ute och festar på kvällen!? -Kanske inte festar, men jag är ute varje helg :)
Röker du?  - nej det gör jag inte
gillar du dig själv och ditt utseende? -Ibland kan jag verkligen hata mitt utseende och ibland älska. Jag är verkligen gråt färdig för hur ful jag är för det ska man inte. Men jag är heller inte jessica alba ;)
vad lyssnar du på för musik? - Det som går på radion ;)
tröst äter du? - Nej det gör jag inte, men jag är ett matvrak
Har du pojkvän - Nej :(
Flörtar du mycket med killar - Inte så värst jag är 13
Umgås du mycket med killar - Galet mycket
Har du Mens, och hur lång tid tog det innan du fick andra efter första. -jag har mens eller inte just nu!
Fattade du att mensen var på väg? - Ja det gjorde jag, hade magont hela sommaren
hur många besökare har du per dag? 5000- 10.000 per dag. haha kanske inte, runt 60-70
Hoppas ni har fått svar på allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0