Trött som vanligt!

Så typiskt att jag alltid är trött. Skolan är krävande är det en anledning? Jag tror att alla mina kompisar också är det. För vi dör av trötthet. När vi kommer hem från skolan måste vi igentligen plugga. Men vi sätter oss vi dator och sen tickar klockan. Det hände mig idag. Jag kollade på klockan skulle läsa engelska klockan 6. Jaaa, och sen var klockan 8. Hade inte ätit middag eller ingenting. Har 2 prov nästa vecka och jag verkligen dör av stress. Ingen lärare förstår heller. Dem undrar varför vi inte skiter i att plugga och ägnar oss åt det som är viktigt.
Vår skolsyster fattar ingenting heller, och lärarna uppmuntrar oss alltid med kommentaren: - Det kommer bara bli värre.
Då säger man ju tack kära du! Suckar och går där ifrån. Så i morgon efter tennisen ska jag plugga hela kvällen och det ska jag verkligen för jag har inte tid med dator eller tv i morgon. Så jag kommer göra tidsinställda inlägg till er :)
Snällt va?

Kommentarer
Postat av: L O V I S A - fotograf.

sv; åh, tack snälla du. :)

2010-12-07 @ 22:10:37
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0