100202♥

Hejsan, idag efter skolan  var  jag först kvar en stund. För att höra hur Emil mådde. Han har blivit in puttad i ett träd med huvudet först. Synd. Stackarn, sen så var jag kvar för att gurra ville. Jag hade blivit utskickade men gömde mig på toan. Men där kan jag ju inte vara föralltid. Så jag gick ner för trappan och så gick jag ut ur dörren man inte får gå ut i från men what ever!
Det gick faktiskt utmärkt. Sen gick ja hem. Ringde mika hon var sjuk vi pratade om olika grejor. Sen ringde jag Lin och så kom hon och Sara hit. Vi lekte kull ,)
Och sen så, hade vi snöbollskrig. Mahah, jag vann! Såklart. Hoppas att ni haft en underbar dag. I morgon ska jag upp fem. För att jag ska till kungsberget. Vi ska mötas vid bion 6:30. Bara så du vet.



                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Hedda<33

MINA LÅR!! ahahahah<3 XD"fetti"

ahhhahah emma vad gör du??<3



2010-02-03 @ 09:06:18
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0