A B C.. WAR OF FIRE

Nu ska jag börja träna engelska glosorna. Har som sagt prov på Torsdag. Jag mår inte lika dåligt. Men nästan går och lägger mig tidigt i kväll och hoppas att jag mår bra i morgon. Annars blir jag väl säng liggande. Ska ringa mika först nu, och fråga vad hon ville förut. Men hon svarade inte.
Jag säger så här. Att om det är någon som vill göra en gratis bloggdesign med stilmall och det så snälla komentara. jag behöver en snygg design som är designad. tilll mig. Jag orkar inte söka på google längre. Så please. Hör av dig om, du vet någon som kan hjälpa mig med en gratis design. Eller om jag kan betala på något sätt.  För jag kan skicka pengar via posten. Jag gör vad som helst. Om någon hör av sig!
Annars vet jag en men jag undrar med er först.


Kommentarer
Postat av: Alice koskela<3

Heej :) asså jag kan testa en gratis? Haha fixat ebbas design blandannat men gå in på min blogg för mer info :) allt står där :) <33

2010-02-09 @ 22:22:17
URL: http://Ballast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0