Grattis pappis!


Ja, det kommer inte bli mer bloggning ikväll, eftersom pappa fyller år. Igår såg jag, Avtar jag grät herrregud vad bra den, var. Det var så hemskt när dom brände upp trädet. Mahha. Idag var jag med rebecca, och i gå letade jag prestet åt pappa. Jag & becca var hemma hos henne, och det är några som busringer till oss. Och säger att dom är ebba. Det är verkligen jobbigt. Nu har dom fått mitt nummer, så jag tror det är jossan faktiskt. Jag och becca var i stan och jag köpte en väska, den var asnygg påminner lite om den på h&m men det är inte den. Jag valde mellan två st. Men till slut blev det den lite mindre.  Den har nitar också eller runda liksom. 
Aja jag avslutar med en bild på mig och becca om jag får upp den ;)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0