Hoho!

Hoho, idag började skolan, och jag hade verkligen inge riktigt lust för det. Skolan nej tack. Men det är bara kompisar som jag går upp för att träffa, skolan ja den är viktigt men den är så tråkig. Man  har ingen lust att vakna halv sju/sju på morgonen, det är jätte jobbigt. Man kravlar sig upp för sängen och man försöker gå upp men den varma sängen kastar två armar om en och drar ner en i sängen och man somnar om. Sen så vaknar man runt halv åtta ,och kan man bara kasta sig upp helt plötsligt, och springa till skolan. Det är konstigt det, men aja. Hur mår ni då? Själv mår jag riktigt bra, jag har huvud värk men det har jag hela tiden så det är inte något nytt direkt. Jag var med niki idag, det var kul. Jag skulle varit med mika också men hon, skulle to the tandläkare. Haha, hoppas det gick bra, sen måste jag be er kolla in värdensrandom blogg jag kom in på : http://enprinsessansdagbok.fashionblogg.se
Haha

Kommentarer
Postat av: malin

jaao, allt bra med dej? <3

2010-01-11 @ 18:53:43
URL: http://lifebymk.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e bra tack<33 du då??

2010-01-11 @ 20:34:57
Postat av: Anonym

det e bra tack<33 du då??

2010-01-11 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0