In my red shoes

Hola, que tal?
Bara bra tack, idag har vi inte åkt mycket skidor, och det var så kallt så jag nästan blev till is, typ. Som alla andra dagar häre så åker vi bara skidor.Vi ska ha after ski med mammas bästa kompis. Det blir väl kul, fdörutom att jag inte känner barnen. Jag har tagit lite bilder idag igen, som jag inte kan ladda upp. Det börjar bli väldigt iriterande nu att jag inte har en sladd. Tur att man har webb. Jag ska börja en ny kategori nu som heter true or false in my diary. Det kommer vara att jag antligen säger något som är sant eller falsk och så får ni rösta. Kul va :) Det blir det säkert.Nu kommer bilderna.
 Det här är gammla bilder pga, att jag inte hittar dom dem är väck! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0