No suger!

Medans ni får en härlig och underbar dag ska jag sitta inne och plugga. Vi har NO prov på Tisdag eller onsdag och jag är inte börjat träna, gud vad stressad jag är. KLockan halv ett ska jag tvätta mitt hår och stoppa in mina linsor i ögonen. Sen ska jag öppna fysik boken och dra mig in i världen om atomer. Herreminge vad tråkigt. Jag har ingen lust och att jag tycker att no är tråkigt nu är väl bara början med hur tråkigt det kommer bli nästa år, eller i 8:an. Jag är så stressad. Men dem sista 15 minutrarna ska jag ta det lungt, och så får vi se hur provet går. Jag kommer skriva mer under dagen. Om eller när jag är hemma på dagarna och inte har något för mig blir det ofta en del inlägg. Ni kommer märka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0