En vardagsdröm!

Jag har 2 drömmar. Och det är kanske lite korkat för att vara 13 år och ha 2 stora drömmar. Men min mamma och pappa ska hjälpa mig med ena. Då jag ska göra en bakbok. Jag älskar att baka och jag har resept som jag vill ''dela'' med mig av. Smulpaj, en suergod kladdkaka, och massor med mer. Jag vill verkligen att boken ska publiserad. Jag älskar att baka och det är något med att stå i köket som gör mig glad. Knoda degen eller äta nybakt bröd. Mm.. Det kanske bara är jag som är intresserad av sånna här grejer. Men om ni har förslag på bokens namn kan vi väl skriva det i en kommentar :)

jag tänkte typ '' Liten men älskad''  Något i den stilen ,)!
ps: frågestunden avslutas i morgon för er som ville fråga något. Förväntar mig inte mycket frågor men några är alltid kul! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar också att baka och laga mat!



vad var den andra drömmen?

:)

2010-07-16 @ 12:30:41
Postat av: vendela

Varför inte ha en tredje bak-blogg? ;) =) <3

2010-07-17 @ 15:17:26
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0