SÅ..

Jag pratade med pappa i går och jag kan få fixa pengar till kameran själv. Hans kommentar va '' Så du vill bli fotograf'' Jag svarade iriterat '' jaaaa?'' Sen började han skratta och då tog jag det som ett ja.  I dag åker vi ner till västkusten där jag kommer spendera sommaren. Har packat eller snarare kastat ner allting i väskan. Pappa säger att om vi är snabba kan vi åka redan klockan tolv för vi skulle åkt fem.  Jag har plattat håret för kanske en halv timma sedan då jag satte på  datorn. För att blogga och sådant. Men det är dåligt väder här så det är bra att vi åker till västkusten, där det också är dåligt.....

Min vikta väska :)

Inga kommentarer på dem bilderna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0