497:e inlägget!

Så, nu sitter jag hos Linn, med Sara och Niki. Niki slår mig,eftersom jag ***************** så hon slår mig för ''skoj'' skull. Jag sover hos Linn med såklart Sara och Niki. Musik videon somebody to love kommer ut den 18:e juni, och kommer ut på itunes den 29:e juni. Det blir spännande, den värkar as bra. Och min snygging gör riktigt bra moves.


Nu kommer Niki!

Hola!! jaa, hej på er!!
Nu är det Niki som skriver (om ni inte fattade det!) vi sitter hos Linn, och Linn o Sara sitter och nördar nåt twilight frågesport spel... hm....
oj vad dåliga de är, hihi... nej, de är nördar och kan typ allt.
jaja, nu kommer emma igen tror jag,
jag vet, jag är bäst på att gäst blogga!

pussar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0