Börjar 9:05 i morgon?!

Jag tror det. Eller. Jag kommer göra ett inlägg till efter detta, ska ladda över bilder från mobilen till datorn. Videos också.  I morgon har jag svenska redovisning.Det kommer inte gå bra eftersom vi inte kan lägga in våran *****. Det är lite panik. I morgon får jag never say never :), can't wait. Tack amanda. Ska köpa Justin biebers skiva också. Så jag kan lyssa överallt. Jag är jätte beronde av honom. Min design. Asså jag är nöjd med den nu. Och den kommer förbli så här. Eller inte. Nej men ett tag framöver. Har liksom inte lust att byta design mer. Hur många gånger gjorde inte jag det i början. Varje dag ny design. Nu tar jag ganska lång tid i mellan. Eftersom jag suger på designer.

ps: Glöm inte min tävling som pågår. klicka här!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Webdesign & Foto

Du har vunnit min design på bloggdesign.nu!

2010-06-02 @ 09:04:05
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0