Hahha!

Det är jätte rolig för det är en tjej/kille som har skrivit i andra inlägget också. Hon kommenterar allt som jag skriver om Justin Bieber. Men är ändå anonym. Jag har kollat ip:adressen och ser att det är samma person. Hahha! Jag tycker det är så kul att se olika människor med åsikter. Saken är den att tänk om det är den riktiga justin bieber? TÄNK OM!?

Och det är inte Miley cyrus som är tsm med justin. Jag vet att hon är tsm med killen från the last song. Den här tjejen är blond och ''EMO'' eller något sådant. Jag har inte sagt att det är miley cyrus så SUCK ON THAT! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok sorry :P

2010-06-07 @ 17:51:25
Postat av: Malin

HHAHA Asså Justin Bieber har sagt i en intervju att han har EETT facebook konto och det är facebook.com/justinbieber så det är INTE Justin Bieber SUCK ON THAT..

2010-06-07 @ 18:08:03
Postat av: betweens.blogg.se

Haah okej?

Jag bryr mig inte direkt. Det är ingen tävling om vem som vet mest. Jag stör mig inte direkt. Jag bara undrade det var en fråga lev med det

2010-06-07 @ 18:23:16
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Yohohoho - Anonymt

Ehm.. Asså jag tror att han har facebook. Han måste ju ha det. Sluta hacka på Emma!

2010-06-07 @ 18:27:00
Postat av: betweens.blogg.se

OJ räddare ,]



Aja vi lämnar det nu :)

2010-06-07 @ 19:31:41
URL: http://betweens.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0