Jag gör så att alla bieber loggar ut!


Jag har ungefär 10 Justin Bieber på facebook, med olika namn och kändisar har ju oftast många olika men jag säger inte att alla är riktiga. Men jag stammar alla dem jag vet är riktiga. Och är kompis med hans nya tjej och spammar honom till max. Han loggade ut för att jag skrev till honom hahah.  Men jag är helt beronde. Det skulle ni oxå vara. Som Linn älskar Taylor Lautner så är jag för Bieber. Jag lyssnar på honom hela tiden. '' ps: min katt jagar en trolslända'' Tillbaka till det viktiga. Asså jag är helt besatt. Jag laddar ner teman bilder jag fotar från datorn jag läser justinbieber bloggarna minst 456 gånger per dag. Jag tänker på honom hela tiden, hans namn står alltid på min hand.  Han är mitt tema och bakgrund startskärm och skärmsläckare. Jag skriver bieber överallt. Jag har sett typ alla videos på youtube. Jag ska köpa hans skiva för att bara ha den. Jag har bara honom på spotify.  och miley cyrus, when I look at U. Han är min bakgrunds bild på datorn. När jag får hans autograf ska jag rama in den och sätta upp den på min vägg.   Jag pratar med killarna i min skola om honom hela tiden. Jag sjunger hans låtar för det mesta hela tiden.  Jag är galen! Han är min älskling. Och idag när linn skulle fläta mitt hår göra inbakad. Jag är väldigt håröm, så gjorde jag det för Justin bieber!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galen?

2010-06-03 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0