Nu kommer mina åsikter!

Jag har fått ett mail om vad jag tycker om Kissie. Jag har inte kollat min mail på superlänge men om någon vill fråga något så maila mig på :[email protected]. Jag blir jätte glad. Men mina åsikter om kissie kommer här.

Jag såg bellatyrashow i dag när kissie va med, för jag kan inte se det på min dator. Men asså oj vad hon är patetisk. Jag vet inte varför alla läser hennes blogg. Jätte bitchig mot Bella och Tyra. Bella höll ju på att börja gråta. Men kissie är så osäker som person det ser man på en gång. OCh när hon börjar snacka om att såkallade Kissie är en roll. Nej alexandra och Kissie är samma, hon säkert sådan men vill inte veta det själv. Säga sånna saker i live ''tv'', det tycker jag är konstigt. Hur hon kan vara så taskig. Sitter där med sina läppar och smackar. ASSÅ NEJ TILL KISSIE! Hon är inte bästa bloggen, hon är jätte dålig. Jag tror 90% av hennes läsare läser den för att hon är patetisk. Det är galet hur själv upptagen hon är. Är det riktiga alexandra???


Kommentarer
Postat av: malin :)

ehm... hej

dendär bellla tyra show går denpå tv eller?

för jag skulle gärna villja se den men om man kan hitta den på youtube eller nåt kan du väl lägga ut den här? (på bloggen) x)<33

SKIT BRA BLOGG föresten ;)

2010-06-03 @ 18:19:03
URL: http:// (har ingen)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0