planer för sommaren!

Min sommar börjar väldigt segt. Att vara hemma, får inte sommarlovet att bli så bra. Men på tisdag är jag på twilight fan event.  På tisdag åker jag till landet.  Sen så är jag där, och så vidare. Får typ tillbaka datorn på måndag. Och om inte hoppas jag på att få en ny. Men sen nästa måndag, drar jag till cypern.   Då börjar sommarlovet på riktigt utomland och värme. Där är jag en vecka och sen efter det åker jag till min kompis land. Den 6:E. Där är jag ehm... Det vet jag inte kanske till den 11:E och då flyger jag upp till min andra landställe där vi sedan bilar i 6-7 timmar i bil ner till ´mitt andra land.

Där jag sedan är hela sommaren. Kanske kommer Linn inte helt säkert än. Vi hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0