Tack söta läsare!




Ja, och igår hade man 878 besökare. Det är grymt om jag får säga det själv. Men tack för att ni berättat om böckerna. jag tryckte mig igenom en prinsessans dagbok igår. För jag längtar tills jag får börja läsa 14 år till salu. Ni tyckte den var bra, då måste jag också tycka det. Det är så härligt med er att ni säger vad ni tycker. Det är verkligen bra. Jag vill inte bara att mina åsikter ska räknas.

ÄRLIGT ÄR HÄRLIGT..
Puss på er!

ps: nu har jag gjort komentar textsaken svart ,så man ser. Hade fått klago mål :)
och vissa vill ha mina bilder. Svar till dig

Kommentarer
Postat av: Matilda

najs, huh? ;)

2010-06-24 @ 12:29:17
URL: http://liqourice.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0