Tjänare!

Amen hej på dig!

Idag så, fick man inte sova ut efter en lång dag igår. Middag klockan 22.00 är inte normalt. I morse smsade typ alla och frågade om vi skulle göra något. Så poppis som jag är fick jag 2 svar. Men sen var jag med Mika, Linn och Hedda. Vi var i en park där vi solade och hade skit kul. Jag och Mika körde med värsta bilen ner för en backe. Det var as roligt verkligen. Sen hittade jag och mika på att man på 30 sekunder skulle få ner 4 flaskor med 5 pinnar. Man fick springa och hämta pinnarna när man kastat bort dem. Det var typ 4/5 meter från flaskorna och där vi stod och kastade. Rekordet var jag på 5 sekunder. Seriöst. 5 sekunder, 5 meter bort 4 flaskor. Det var svårt men jag klarade det :)


Bild från igår.
Copyright: Betweens.blogg.se


Kommentarer
Postat av: adlah

va kul att ni gick till twilight eventen!

2010-06-23 @ 14:32:53
URL: http://adlahjbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0