E R R O R !

Hejsan, bloggen. Idag så efter skolan var jag med mika och niki, först så väntade jag på dem när dem var hemma och hämta pengar. Sen så gick vi till centrum, för vi skulle ha filmdag, Så jag köpte två filmer och så hyrde vi en. Vi hyrde one missed call på japanska. Inte alls läskig. Mika, Niki och jag satt och apgarva. Och sen såg vi The house bonney. Eller något, sådant namn. Sen så på kvällen fick jag skjuss hem av nikis mamma. Sedan satt jag och pratade med Hedda i telefonen, i typ 40 min och sedan kollade jag på solsidan. Herregud, det är så roligt. Och nu har jag och pappa sett bröllops fotografen. Den var också riktigt bra. jag har verkligen varit tv nörd idag.
Nu kommer lite bilder :


Foto : jag
kamera: Canon s90
Motiv: Stigen försvinner, På väg mot oss



Foto: jag
Kamera: Canon S90
Motiv: Ljus





Foto: jag
Kamera: Canon S90
Motiv: Balkong, och under skid spår där någon ramlat.


Kommentarer
Postat av: Queen

härliga bilder :)

2010-03-13 @ 01:40:50
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: hedda<33

Gud vem gillar inte solsidan!!!

Det är så sjukt roligt=D



hahah, gud i telefon igår jag ba DET ÄR EN VÅLDTÄCKTSMAN SOM VÅLDTAR EN LITEN POJKE!!!! ;)

2010-03-13 @ 11:39:43
URL: http://solklaaart.blogg.se/
Postat av: hedda<33

Gud vem gillar inte solsidan!!!

Det är så sjukt roligt=D



hahah, gud i telefon igår jag ba DET ÄR EN VÅLDTÄCKTSMAN SOM VÅLDTAR EN LITEN POJKE!!!! ;)

2010-03-13 @ 11:39:44
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0