Every time I am with you.

hiss eller diss på hennes kläder?

God morgon, är det någon som är vaken denna fina morgon, eller jag har inte dragit upp rullgardinen än men den värkar fin. I morse var det inte fint, det blåste som tusan utomhus. och min katt ville inte gå ut. Fast han väckt mig med sitt hemska jamande. Det ser ut att bli lite sådär idag. Men nu har ju iallafall snön börjat smälta. Hurra för det. Idag kommer det vara som max : 6 grader. Och som minst -2 grader. Jag gjorde skones till mig och mamma i morse. Där vi satt och myste i köket. Idag ska jag till mormor tror jag :/ Mamma vill det, och jag vill bara till ikea, och då måste jag följa med. Eftersom jag ska göra om mitt rum.

 

Http://justvendela.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0