Hejsan svampen :)

Hureläget? :D
idag har jag åkt skidor, det var svin kallt. Träffade ellie :) men vi åkte bara 4 åk sen mådde hon illa och åkte hem. Då så kutade jag efter pappa körde störtlopp ner från hela backen. Maha, men sen hittade jag honom och vi åt lunch. Sen så åkte vi mera och så. Men mina tår började frysa som isbitar, så jag gick in i stugan för anna ida skulle komma dit snart. Så när anna ida kommit dit så ringde jag pappa. Sen fikade vi men sen fick jag bråttom till mitt tv program som började halv fyra. The secret of american teenagers. Älskar det. Anw, så en än gång stört lopp, och sen så njöt jag. Så fixade jag en tvtablå till bloggen. Nödvändigt ;)
Sen halv 6 så såg jag ghost whisper, som jag också älskar, och sen klockan åtta vamipres diaries. Älskar det med. NU bilder av mina favorit program :thumbup:
the secret of american teenegers
vampires diaries :)
ghost whisper

http://justvendela.blogg.se/
månadens blogg!

Kommentarer
Postat av: paloma<33

Guud jag älskar ghost whisper och the secret life of the american teenager!<333;)

2010-03-06 @ 10:59:31
URL: http://palomiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0