Herregud

Idag, så var mika sjuk, stackarn. Mitt kontant kort gick ut, så skicka inga sms till mig jag kan inte svara. Sen så efter skolan, så gick jag hem och jag hade fått en voddler invite, så jag fixade lite med det. Jag bytte om, och så stack jag i väg på fotbolls träning, mycket kul. Vi har ny tränare, värsta  sthekaren. Men fotbolls träningen var jobbig. Jojo, och sara kastade vatten på mig efter åt, så jag kastade på dem, hah :D
Sen gick jag hem helt blöt!

Nu har jag pluggat, engelska glosor jag har prov på fredag. Juste, jag måste fota  min stressiga vecka.

http://justvendela.blogg.se/

(hedda ring mig när du ser detta)
HA EN FORTSATT BRA MÅNDAG. :D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarn :D

haft en bra dag?<3

2010-03-22 @ 20:28:22
Postat av: Sara R

ush, prov!

2010-03-22 @ 22:13:06
Postat av: ...

du borde ha en frågestund på din blogg. :)

2010-03-23 @ 19:12:34
Postat av: Anonym

fin blogg<33

2010-03-23 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0