otrevlig komentar, jag ändrar namn. Sura personer behöver inte komentera!

BENVÄRMARE?

Mitt, tyck och tänk om att ha ett par, bitar typ på benen, som varken, går ner till tårna eller upp till magen. Vad är idén med att ha klackskor och benvärmare. ush, säger jag. Det är inte snyggt. Oranga benvärmare men fy. Jag använde det när jag var liten. Jag sätter aldrig på det igen. jag skäms typ. Ett par rosa när jag dansade, herregud.Det är tydligen mode. Men det tycker inte jag.



Isabel Marant höst/vinter-09



Jag vet inte vad hon gick för, den dagen. Eller hösten/ vintern -09

Men nu ska jag ta kladdkaka! :D
http://justvendela.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

du säger att du inte bryr dig om vad andra har på sig och att det är viktigt att man klär sig i det man vill, men ändå så har du som rubrik: JAG BER ER; INGEN AV MINA LÄSARE FÅR ANDÄNDA:



det är ju lite knäppt??

2010-03-27 @ 23:00:02
Postat av: Anonym

förlåt, jag menade typ inte att det skulle låta argt eller nåt sånt. :) jag vet att det kanske låter så men förlåt för det.

2010-03-29 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0