jag ser inget, på datorn

Solen lyser, bara så ni vet ;)
Jag har inte laddat upp bilderna  på datorn en. Jag vet inte varför. Igår hade vi gäster (pappas kusin) och hans fru och ena barnet, eller vuxna barnet. Sen har jag skrattat så in åt norden i dag. För den här filmen jag lägger upp snart på bloggen. Så skön!
Jag ser min spegelbild i datorn och ser knappt vad jag skiver. Jag har inte åkt mycket skidor idag. För att jag, mår illa. Jätte illa. Det är jobbigt. Hur har eran dag varit?



Juste jag fick ett as bra, tips från en anonym person som sa att  jag kunde lägga upp bilder och så nu när jag är på landet och inte har så mycket att skriva om.
Svar: Tack så jätte mycket för tipset. Jag älskar när folk ger mig tips till en bättre blogg. Jag ska självklart börja med mer bilder.
Har, du vill att jag ska skriva om så komentera gärna :D




Kommentarer
Postat av: hedda<33

hahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!<3333

garvar ihjäl mig när jag ser den där vidion!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-04 @ 11:13:46
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0