Någon?

Är det .  som ser min nya design eller header? Jag kan själv inte se den, men ååå... Bajs, dumma google chorme. Sitter här och fortfarande skriver mitt arbete. Eller ''skriver'' kanske inte bästa ordet för den meningen.
Har dushat för en kvart sedan ungefär. Ska klä på mig snart också.
Men ni vill inte se min almenacka, för den här veckan. Jag måste fota den och lägga upp den här på bloggen. det är helt sjukt. Det hänger lappar och massor med färger. Om prov osv. Har prov på torsdag. Herregud. 100 glosor. +test och övnings bok. Måste börja med glosorna idag. Ska träffa några kompisar senare. Alexandra, hedda, Linn, och typ några fler. Vi ska inte göra något speciellt. Men klockan 2 eller något ska jag äta lunch med hedda och någon mer. Så det blir bilder ikväll.
Puss
Ha en trevlig dag
http://justvendela.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson

jag ser den inte tyvärr!! :( <3<3<3

2010-03-21 @ 12:04:14
URL: http://tusseruss.blogg.se/
Postat av: Frida

Ne jag ser den inte :/<3

2010-03-21 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0