sak gå upp halv sju i morgon bitti!

fråga mig inte varför, jag kommer sätt väckarklockan på halv sju och säkert snooza till klockan 11.00 men inte i morgon, du ska jag upp. Hoppas jag :S
Förlåt att min skrivning är låg nu när jag är på landet, men det händer inget kul att berätta. förutom att idag, så skulle jag åka längd på tomten, och så skulle ja åka ner för en backe. Det är inte lång men det  var sjukt djup snö och jag ramlar och kommer inte upp. Skidorna är under snön snö i hela skorna. Och om jag tog ner handen för att få upp mig själv sjönk jag ner. Ush!
foto jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju skriva om vad du gör när du inte åker skidor och om det händer nåt i backen och lite annat :)

lägg gärna upp bilder också... det blir ju roligare att läsa då ;)

Men bara om du vill!

2010-03-01 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0