Är hos Linn!

Hello!
vi är hos Linn nu och det är Mika som bloggar :)
vi kollar på en film som jag inte vet vad den heter men den är fett bra.
den är med Ben Stiller och Nån mer, nu kommer nåt pinsamt säger Linn. aja nu vill Linn och Niki skriva.

Hola Amigos!
Nu e det linn här! Tyvärr så har ju mika sagt allt som pågår men ja. Vi kollar på den här filmen med en gammal jobbig kärring!
Ja, honey i cant work here, its impossible...
Han sa det nyss, lite random men jag bara skriver lite random,
  Fast Niki vill ju också skriva, fast vad hon ska skriva blir ju lite klurigt nu när jag o mika har skrivit det mesta!


Hej hej!! jaa, nu är det Niki!! men det finns ju inte så mkt att säga, eftersom Linn och Mika typ redan sagt allt ;) så... jaa det var typ allt :D
nu tror jag emma vill skriva...
Vad kan man säga mer än att dem är amatörer! Haha, dåliga på att skriva ja men det är väl alla förutom jag. Linn ska ju igentligen vara bättre på det här med att skriva. I dag har jag varit på student som ni kanske förstår, och spelat tennis.Det var inte så kul med tennis. Nu ska jag kolla vidare på filmen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :D

2010-05-13 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0