BITTERFITTA!

OJ vad arg jag varit i dag. En riktig bitter fitta. I morgon ska jag handla massor med nya kläder och ge bort mina gamla. Jag ska slänga så mycket / ge bort. Jag eller i morse så, hade jag kastat ut alla kläder på golvet och bara smält igen dörren. Men mamma hade städat det när jag kom hem. En riktig ängel asså. Nu ska hon hjälpa mig plugga på så jag får MVG!
Nej, men jag fick Mvg på min spanska och 28/35 = fem fel på matten. Jag är verkligen nöjd. Fem fel är ingenting. jag tycker det i alla fall. Spanskan var och också nöjd över. Man behöver inte ha E+ på allt. Jag nöjer mig med E. Alltså MVG. Men mika och niki fick E+ så jag är jätte glad för deras skull :D

Canon s90
Motvi- swan i vattnet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om Justin Bieber kommer till grönan på lördag?? det är många som säger det men det ståri nte på grönans hemsida :P

2010-05-24 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0