Jag vill ha fredag!




Jag fick en fråga om vad hannah motana spotlight var. Och jag är själv inte så insatt men jag sökte lite och kom in på disney cannels hemsida. Där jag hittade information. Det handlar typ om hannah motana där kändisar kommer och det bjuds på musik osv. Det är premiär den 4 juni. Det blir intressant att se faktiskt.
Japp, så så är det. Eric saade och typ amy diamond kommer dit vet vi. mer vet jag inte. Men jag kom  hem från fotbollen för en timma sedan, och ska  dusha nu. Sen ska ja sova. jag har kommit in i en fas där jag sover bort hela kvällen. Och i morgon sak jag ju på bio så jag får väl mobil blogga eller något i morgon. (har inga pengar på mobilen) Får se hur jag gör. Annars så ses vi senare i morgon kväll. I morgon bitt och på kvällen. Stannar nog hemma då och kollar på film med familjen. det är så skönt att ibland bara ta det lungt. För på lördag ska jag äta middag med mina kompisar. jag längtar efter det också. Men mer än så kan jag nog inte... Jo att min rygg är gamformad. Jojo sa att det inte är bra så jag ska börja få den i form nu också. Ska göra övningar och sova med ris kudde. En som värmer om man har ont. jag har haft ont i ryggen sen sommarlovet 2008. Har vart och kollat det och ska tillbaka, snart igen. Det är fruktansvärt ont ibland. Men nu är jag mer intresserad av vad ni ska göra i morgon. Kommentera :)
( om ni orkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0