Sex and the city!

Härlig film asså. Vad ska man säga. Det är verkligen den härligaste filmen om vänskap och kärlek. Att kärlek är svårt och att man alltid ska skaffa vänner man litar på. Då kom jag och tänka på mina underbara vänner som alltid ställer upp för mig. Att jag kan berätta allt för dem är som ett lyft. Det känns så skönt att bara kunna säga vad som helst. Inte behöva skämmas för något som man gör eller tycker. Dem fattar och förstår och har sina åsikter, och jag älskar det. Den häe filmen fick mig nästan att börja gråta. Nu när jag ska se 2:an så längtar, jag bara. Det är den bästa filmen jag sätt. Alla är så nedrans snygga. Kärlek?. Hur gör man igentligen med ett brustet hjärta? Hur gör man med oönskad kärlek. Jag har verkligen tänk på det och speciellt detta med giftemål. Hahaah, men jag känner bara massor av filmer om vänskap.  Nu ska jag kolla klart men jag fick skrivar sak. Så jag var bara tvungen. sov så gott nu alla söta, älsklingar.

ps: I love U!


Kommentarer
Postat av: SMULTRON

shit vad bra du skriver!!!

2010-05-29 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0