SÖT SÖTARE SÖTAST!


Hej alla sura och glada. I dag mår jag mycket bättre. I går så snackade jag med Jonna väldigt mycket och hon, är kulig. Men idag ska jag vara med pappa. Vi ska åka till stan och köpa grejer till mig som jeans och en väska. Med massor med nitar såklart. Vi ska också köpa ballerina skor till mig som jag behöver till avslutningen. Men nu kommer 10 saker ni inte visste om mig:

♥Jag har alltid justin bieber med bläck på handen.
♥ Om jag vet att nån av mina kompisar mår dåligt, gör jag det med.
♥ Jag är en som lägger i mig i bråk för att visa mina kompisar att jag bryr mig.
♥ Jag kan ta mycket skit
♥ Jag HATAR osköna människor.
♥ Jag är jätte jätte kär i Justin Bieber.
♥ Det  jag letar efter  i en kille är : bra personlighet, social, snäll, och kan få mig att skratta.
♥ Jag blir kär i killar som kan sjunga!
♥  Jag kan se på filmer och sedan vilja skriva långa inlägg som saker som händer i filmen.
♥ Jag hatar att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0