Dagens superfula outfit!

Koft abikbok jeans bikbok linne jc
Hej bloggen, Mika sjunger och spelar massa jäkla jullåtar. Men nu laddar jag med mina.hahha!
Idag i skolan har jag varit ett jäkla pucko. Slog pingis bloggen i Tores huvud och sen kastade jag racket rakt i väggen. Herregud! Efter att ha laddat min mobil  i 3 dagar och det har inte hänt ett skit så har jag bytt nu till min rosa W595 som har uppdragna knappar. Men vad gör man igentligen.
Ska ta den till expert på torsdag och försöka förstå vad som händer med min mobil. Men en annan sak, i morgon är det första advent. Första luckan i julkalendern och första avsnittet av JULKALENDERN. Hotell gyllene knorren here we come! Nej men klart man måste se lite av den i alla fall :)
pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

första advent va det i söndags sötnos!<3

2010-11-30 @ 17:23:01
URL: http://truefulltrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0