2010-09-03

I morgon ska jag gå i skolan såklart, slutar 14.00 ha med pengar till bio biljetten. Jag och pysslingarna ska då åka till käppala (tror jag) där vi plockar upp vendela som vi senare drar med till stan. vi är där , vi vandrar upp mot sergel. Hämtar ut våra biobiljetter. Och Senare shoppar järnet! Hahha. Sen hittar vi säker på något i stan och senare middag med familjen och sen party!
Kompisar är alltid ett partaj!
Så det blir kompisar vi kanske grillar! Jaaaa. fett. Eller? men vi snackar om fredags planer i morgon jag blir så stressad av det. Min fotbolls tränare tycker det är konstigt att jag är ute på kvällen.  Vi ringer upp några killar och massa heta brudar och då hittar man alltid på något roligt. Jag har mycket jag vill göra, så vi får börja tidigt med fredags planerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0