min gamla kompis är..

...underbar. Jag minns allt vi gjort. Skapat en skateboard klubb med jojo som jaa inte gick så bra. Du körde på en mini skateboard asså en mini skateboard. Vi va på massa fjortis fester. (pinsamt) och vi gjorde massa bus. Vi va verkligen hur tajta som helst fyran och femman. Hur många gånger slog du dig inte när vi va tillsammans. Hur många gånger sov vi över eller när vi gick upp på din vind och det va massa kryp och jag fick panik. Saknar den tiden vi hade men. Är också glad att. Vi gled isär. För jag förendrades och du med. Men alla minnen vi skapat kommer jag bära med hela livet. Jag kommer. Att älska dig livet ut. Oavsärr vad som händer med min vän min underbara "hemliga" bästavän som vi sa i 2an. Jag verkligen saknar och älskar sig <3 I <3 E minnen för livet :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem?

2010-09-14 @ 14:30:29
Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHA, ja du det var minnen det..<33

2010-09-14 @ 18:05:44
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Isa

dsm btw <3

2010-09-14 @ 18:06:06
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0