Moderat såklart!

okej, så jag har kommit in super mycket på det här tugget om politik. Men jag tycker det är kul. Jag står liksom för att jag är en minimoderat & mini folkpartist. Jag tycker det är två bra partier och vet vad dem vill. Dem kämpar för miljön och för dem som både tjänar mindre och mer. Att sänka skatten är ett bra sätt för oss som idag är under 15 år. Vi kommer säkert få det bättre om moderaterna och folkpartiet kan jobba för sänka skatten. Jag tycker det är onödigt att man ska betala mer skatt. Medans rött vill höja så mera pengar går till sjukhus. Dem tycker också att om man har en sjukvårdsvärksamhet ska man få pengar, fasst man inte gjort något. Medans blott vill att man ska få pengar om man har hjälp någon.

Om ni vill vänta flera timmar på att få hjälp på sjukhus rösta på rött. Om ni vill slippa köer och få mera pengar i plånboken så rösta blått. Själv om jag fick rösta skulle jag rösta blått!

Nej till vindkraftverk, skaffa andra sätt i stället för grejer, som står överallt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0