OLYCKLIGT KÄR

I den  man vet allt om, läser om, drömmer om. Och så vet inte enst han att man existerar. Att man inte ens finns, man är bara en av dem där 10.000 personerna som också drömmer om honom. Se söta bilder på honom och bara drömma att, man var den där personen som han gillade! Att han visste vem man va, Jag är så kär, och så ledsen för att han inte vet att jag finns, för han är den finaste personen efter min familj och mina vänner. Den jag skulle gifta mig med på en gång, och rida bort med på en häst i solnedgången.

Den som pussar en och älskar en! Den som skickar söta sms eller gör allt för en. Att alla tycker DU är otrevlig och kaxig, fast dem inte ens känner dig. Gör mig arg. För alla som du känner säger att du är en äkta vän, en äkta person som är pålitlig, och underbar.
Den som gör allt för sin mamma och dem där 10.000 personerna. Sina vänner. Men du räcker inte till det borde finnas 456676 av dig,- nej för då skulle inte det vara äkta. Det finns en av dig, och så ska det va. Men du är för långt borta.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0